دانلود کتاب و جزوه ساختمان داده و طراحی الگوریتم

در این نوشته قصد دارم یک جزوه درسی و یک کتاب ساختمان داده برای دانلود شما دوستان قرار بدم


اول لازم به ذکر میدونم چون اکثر ما دانشجو ها بیشتر به سراغ جزوه درسی میریم تا کتاب به همین جهت بر آن شدم که جزوه ای نیز تهیه کنم که امیدوارم به دردتون بخوره


در پایین دو لینک دانلودی از جزوه درسی ساختمان داده  آقای دکتر محمد قدسی از دانشگاه صنعتی شریف به صورت تایپ شده در دو بخش خدمتتان ارائه می شود.که از سایت مهندس یار براتون پیدا کردم


اما کتابی که مشاهده خواهید کرد کتاب ساختمان داده و طراحی الگوریتم میباشد که به تالیف آقایان مهندس جعفر تنها  و مهندس سید ناصر آیت میباشد 


برای دانلود لطفا  به ادامه مطلب بروید


  همانطور که گفتم جزوه اول دارای دو بخشه که دوتا لینک اولی مربوط به جزوه و لینک سومی مزبوط به کتاب میباشد در پایین منابع این دو اثر رو نیز در پایین آورده ام خدای نکرده حقی ضایع نشده باشد


برای دانلود بخش اول جزوه اینجا را کلیک کنید


برای دانلود بخش دوم جزوه اینجا را کلیک کنید


برای دانلود کتاب  اینجا را کلیک کنید




منابع

http://mohandesyar.com



www.aghazeh.com





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد