بازار اندروید ورژن 3

بنا به در خواست دوستان و با توجه به اینکه ورژن جدید بازار با بعضی از گوشیها تطابق نداشته و ایجاد مشکل نموده در این پست ورژن 3.1.2 رو واستون گذاشتم تا از آن استفاده کنید 

 فایل به صورت zip و بدون رمز عبور میباشد.





لینک دانلود





ادامه مطلب ...

مشکل کمبود حافظه در گوشی های اندروید

یکی از مشکلات بزرگ کاربران گوشی های اندروید کمبود حافظه داخلی این گوشی ها بدلیل نصب برنامه ها در روت یا حافظه داخلی مهمتر از آن عدم انتقال نرم افزارها به کارت حافظه میباشد که این روش کاملا ساده و جالب من خودم امتحان کردم و جواب داده و آن عوض کردن زبان کوشی از فارسی به انگلیسی میباشد.

البته با دانلود نرم افزار app 2 sd و نصب آن بر روی گوشی بهتر میتوانید نرم افزارهاتونو مدیریت کنید.




تم زیبا برای اندروید

باتوجه به اینکه جدیدا به جمع اندرویدیا پیوستم ازین به بعد برنامه ها ی به درد بخوره این سیستم عامل زیبا رو واستون معرفی میکنم.

اولین برنامه یه  تم زیباست که توسایت موبفا دانلود و نصب کردم مطمئنن خوشتون میاد 

 

نحوه دانلود و نصب آن در ادامه مطلب آمده است.

ادامه مطلب ...

نرم افزار شکار دزدان دستگاههای همراه مثل نوت بوک

امروز میخوام یه نرم افزار بهتون معرفی کنم 

این نرم افزار برای دستگاههای پرتابل یا همراه به درد میخوره

چون خودم قربانی دزدی لپ تاپ شدم نمیخوام کسی اون روزای منو تجربه کنه کافی یکم فکنین مثلا نوت بوکتون دزدیده بشه جدای مسائل مالی مطمئنا فایلها یا حسابهای اینترنتی که به خاطر راحتری کارتون و سرعت اتصال آنها رو ذخیره یا در حالت sing in باقی موندین تصورشم خیلی درد آوره این اطلتعات دست آدم ... بیفته پس بهتره این نرم افزار رو تو سیستمتون نصب داشته باشین و حساب اینترنتی رو هم فعال کنین 





ادامه مطلب ...