برنامه ای برای جایگزینی گالری اندروید

شاید شمام متوجه شدین بعضی از گوشی های اندرویدی گالریشون تو بار گذاری مشکل داره و دیر بارگذاری میشن و اگه تعداد عکس و فیلم در گوشی زیاد بشه حتی احتمالا باز  نمیکنه واسه همین یه برنامه پیدا کردم که قابلیت زیادی داره که علاوه بر نمایش دادن عکس ها و فیلم ها میتونید آنهارو مخفی یا hidin کنید 

از مزیت های این برنامه میشه به کم حجم بودن آن اشاره کرد 


اسم فایل : quickpic


لینک دانلود 



کلید واژه ها 

 

برنامه مخفی کردن عکس و فیلم ، برنامه ای برای جایگزینی گالری اندروید ، QuickPic

اندروید

یعنی اگه اندروید داشته باشی و از gosms pro استفاده نکنی خیلی ضرر کردی 


تمام قابلیت های برنامه پیامک گوشیو داره + میتونید بعضی از مخاطبینتون رو private کرده و پسورد بزارید + قابلیت پشتیبان گیری از پیامکاتون + go chat این یکی دیگه خیلی  جالبه 


پس نمیخواد فکنید بهتره دانلود کنیدو حالشو ببرید 

راستی این برنامه نیازی به go luncher EX نداره راحت بنصبید



لینک دانلود



کلید واژه ها


GOsms pro , go sms pro و گو اس ام اس پرو ، برنامه چت ، برنامه پیامک ، برنامه ااس ام اس

اندروید

دوستان اندرویدی سلام 


اولین برنامه برنامه   bluetooth file transfer  که یک فایل منیجر هستش که قابلیت های بالایی در pair کردن ارسال و دریافت فایلها نیز دارد  

شاید براتون اتفاق افتاده باشه یه گوشی نو خریدید یا گوشیتونو ریست کردید و برنامه هاتون پریده حالا برای دسترسی به فایلاتون نیاز به یه فایل منیجر دارین خوب نیاز نیس جایی برین همینجا دانلود کنین و استفاده کنین 


لینک دانلود 

اندروید

میدونم در حق اندروید اجحاف شده ایشالا امتحانا تمومید برنامه هایی دارم که میترکونه 

همه این برنامه ها رو خودم تست کردم  و هر اطلاعاتی خواستید واستون ارائه میدم


دوستانی که دنبال برنامه خواصی هستند یا کاری میخوان با گوشی اندرویدی شون انجام بدن بهتره بهم اطلاع بدن تا تو اولویت آپلود قرار بدم 


چندتا از برنامه های جدید


TrustGo


Gosms pro


Unrar pro


Zcast


PersianSMS


و......

ویژوال فاکس پرو

خیلی وقت بود نرم افزار آپلود نکرده بودم 

چند روز بود دنبال برنامه ویژوال فاکس پرو 9 (Microsoft Visual FoxPro 9)میگشتم و واقعا کلافه شده بودم که با کمک دوست خوبم هیوا خانوم با اینکه تخصصشم نرم افزار نبود پیداش کردم 

جای جالب ماجرا این بود که وقتی تو ایمیل دیدم یه فایل 198 کیلو بایتیه بدون اینکه دانلود کنم گفتم که فایلو اشتباه دانلود کردی اما امروز وقتی دانلود کردم دیدم ماجرا ازین قراره که این فایل، فایل دانلود کننده ویژوال فاکس پرو 9 (Microsoft Visual FoxPro 9) نه خودش 


حالا واسه اینکه شمام مثل من چند روزتون الکی هدر نره بهترین کار اینه که این فایلو دان کنید و سرویس پکاشم که تو سایت میکرو سافت موجوده 




ادامه مطلب ...

پروژه مباحث ویژه


توجه 

استاد امیری فرمودند دوستانی که پروژه خود را تحویل ننمودند حداکثر تا 6 تیر فرصت دارند پروژه خود را به ایشان در محل دانشگاه تحویل نمایند در غیر اینصورت نمره نهایی همان نمره قبلی ثبت خواهد شد.

در ضمن ایشان فرمودند حتما پروژهها روی cd رایت و به ایشان تحویل شود و از ارسال ایمیل خودداری کنید