ویژوال فاکس پرو

خیلی وقت بود نرم افزار آپلود نکرده بودم 

چند روز بود دنبال برنامه ویژوال فاکس پرو 9 (Microsoft Visual FoxPro 9)میگشتم و واقعا کلافه شده بودم که با کمک دوست خوبم هیوا خانوم با اینکه تخصصشم نرم افزار نبود پیداش کردم 

جای جالب ماجرا این بود که وقتی تو ایمیل دیدم یه فایل 198 کیلو بایتیه بدون اینکه دانلود کنم گفتم که فایلو اشتباه دانلود کردی اما امروز وقتی دانلود کردم دیدم ماجرا ازین قراره که این فایل، فایل دانلود کننده ویژوال فاکس پرو 9 (Microsoft Visual FoxPro 9) نه خودش 


حالا واسه اینکه شمام مثل من چند روزتون الکی هدر نره بهترین کار اینه که این فایلو دان کنید و سرویس پکاشم که تو سایت میکرو سافت موجوده 




لینک دانلود ویژوال فاکس پرو (Microsoft Visual FoxPro 9)

   

یه توضیح کوچیک این فایل یه نرم افزار دیکه رو هم دانلود میکنه میتونین بعدا حذفش کنین 


میدونستید با یک + زدن تو گوگل باعث میشید افراد بیشتری ازین مطلب بتونن استفاده کنند؟

پس واسه به اشتراک گذاشتن این مطلب بهترین راه تو وبلاگا همین محبوب سازی تو گوگله







کلید واژه ها:

فاکس پرو برای ویندوز ، Microsoft_Visual_FoxPro_9، میکروسافت ویژوال فاکس پرو 9

نظرات 1 + ارسال نظر
hiva سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ

خسته نباشید واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد